HTML

Újabb lapok életemből

Eredeti: Gabinak, ha már a párom lesz. Vagy bárkinek, ha már nem aktuális... Update: Lapok életemből. Már nem üzenet, csak jegyzet. @Gabi: hogy nem üzenet, attól még olvashatod :)

Friss topikok

Linkblog

Mozart!

2010.04.17. 00:21 zfuly

Mozart!

Sok hete tervezett színház, Manka szülinapjára.

Ő Lannát hozta, én persze Gabit. Amikor anno a jegyet rendeltem, féltem, hogy potyára. Szerencsére nem. :))

A mai napom kissé komplex volt. Ma tudtam meg, hogy P. Andrást tegnap kirúgták. A tehetséges embereknek, úgy látszik, itt nincs helye... 

Pozitív is történt, meggyógyult a robogóm! Csaknem 100-ig megy, elfogadom az eredményt. Már nagyon várom, hogy rendes motor kerüljön a kezembe.

Ma volt interjúm az Accenture-rel, sajnos még nem tudom az eredményt. Remélem, menni fog. Holnap este megyünk Vukicshoz, az is izgalmas lesz.

És ami a legizgalmasabb volt, az első szál rózsa Gabinak. Az Ability park után a fiúk elhagyták a legépelt névkártyákat. Szereztem másikat, és mellé még egyet. Na azt tettem a szál rózsa mellé. Azt írattam rá, szeretlek. Remélem, azt is írták. :)

A táncóra előtt akartam odaadni, mert a színházban sajnáltam volna a rózsát is és Téged is (hogy tartani kell végig), meg motoron rettenetes macerás virágot vinni. Sajna már elszaladtál otthonról, ezért a küszöbön hagytam szegényt. Nem a legromantikusabb átadás. :)

Még nem reagáltál, talán sose fogsz.

A táncóra jól ment, Ádám zseniális tanár. Hihetetlen sokat tanultam, és most már, úgy érzem, Te is haladásnak érzed az órát. Ádám láthatólag jobban szeret lányt tanítani. :) Persze, az is fontos, hogy Téged érdemes tanítani. Őszintén mondva, sose gondoltam volna, hogy ennyire jól is tudsz táncolni, tartottam tőle, hogy nem jutunk egymással semmire. Miért van, hogy minden jó Veled?

A színházban jó hangulatban voltunk és utána alig bírtunk elszakadni. Nagyon jó volt. 

Várom a holnapi mozit!!! És mindent, amikor a közelemben vagy. :$

 

Ps: a váltogatom az elbeszélést és a tegezést... nem stílusfésülök. :)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása