HTML

Újabb lapok életemből

Eredeti: Gabinak, ha már a párom lesz. Vagy bárkinek, ha már nem aktuális... Update: Lapok életemből. Már nem üzenet, csak jegyzet. @Gabi: hogy nem üzenet, attól még olvashatod :)

Friss topikok

Linkblog

Haladás?

2010.03.15. 09:11 zfuly

Visszaolvastam a régi blogom pár bejegyzését...

Hát érdekes.

Kár, hogy nem folytattam. Sokat rögzítettem nagyon fontos eseményekből, amikre ma már nem is emlékeznék.

Látom azt is, hogy Páhiné anno is átvert, többször is, mint emlékszem rá.  

Hát próbálkozom, hátha sikerül csatornázni íráskészségemet. Ehhez elsősorban azt kell megértenem és elfogadnom, hogy elsősorban magamnak írom. 

És most arra vágyom leginkább, hogy Gabi soha ne olvassa ezeket. Azért ne olvassa, mert ha párom lesz, akkor mindegy, mit álltam / álltunk ki addig.

*--------------

Tegnapi misén tékozló fiú volt, a lázadásról szólt a beszéd. Mégpedig arról, hogy a két fiú kétféleképpen lázad. Az egyik hangosan és elmenve, a másik helyben maradva de lélekben távolodva. Sokat épültem belőle.

*--------------

Tegnap valaki rámírt a love-on. Bejelentkeztem, hogy kimásoljam Gabi szövegét, és ott maradtam. Hát rámírt: szimpatikusnak találtattam. MSN-en folytattuk éjjel egyig. Észak.Mo-n él egy férfi mellett. Jól melléfrigyelt. :( I., kézműveskedik, óvónő és szaktanácsadó. 

Ha nem lennék foglalt lélekben, még gondolkodnék is a találkozáson. Bár a le nem zárt házasság nagyon feszélyez. Vagy mentse vagy zárja le. Nem akarok férfiként megjelenni ebben a rendszerben.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása