HTML

Újabb lapok életemből

Eredeti: Gabinak, ha már a párom lesz. Vagy bárkinek, ha már nem aktuális... Update: Lapok életemből. Már nem üzenet, csak jegyzet. @Gabi: hogy nem üzenet, attól még olvashatod :)

Friss topikok

Linkblog

Egy másképp hosszú hétvége

2010.10.29. 14:33 zfuly

 Táviratilag: telefon Tőled, motorral oda, el Szigetszentmiklósra Veled, át Haraszti, vissza Érted, onnan be a városba. Este tel, hogy vigyelek buliba. OK, fél 10-re megyek.

Indultam, közbe be Blankához is, szegény nemigen javulgat.

Korán értem, telefonáltál, ledőltem aludni, aztán Te is. Lent zaj, ablak be, áttelepültem. Lényeg, hogy elaludtunk (sajnos külön:)), aztán irány a Roxi, oda értünk 11 fele.

Onnan 1-kor át a Morrison's-ba. Micsoda kaland és micsoda jó buli lett! Megismerkedtem Nagy Andival (csuda nő!!!), Szilvit nem biztos, hogy megismerném utcán. Andi mindig szervez valamit. Első kérdése hozzám: "Én imádom Gabit, de Te hogy bírod?" Konkrétan se köpni se nyelni nem tudtam. Most meséljek el itt csaknem egy évet? Aztán ennyi jött ki a számon: "Hát... imádom!". Összecsaptuk a tenyerünket és jóban lettünk. :)

Utána hazavittelek, mert nem jöttél borozni. Én nem is alhattam ott, ami nem esett jól. Erre ezt találtad mondani: "Senki más nem kap tőlem puszit a ház előtt!" És kaptam, egy olyan ölelés keretében, hogy csak na... :)

Aztán persze szombaton nehéz magamhoz térés, elvitted a Deauville-t, vasárnap jármű visszacsere (úristen, mennyire jól áll rajtad a hosszabb szoknya!), és ennyi.

"De kinek ennyi jó kevés, azt érje gáncs és megvetés." :D :D :D

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása