HTML

Újabb lapok életemből

Eredeti: Gabinak, ha már a párom lesz. Vagy bárkinek, ha már nem aktuális... Update: Lapok életemből. Már nem üzenet, csak jegyzet. @Gabi: hogy nem üzenet, attól még olvashatod :)

Friss topikok

Linkblog

Update

2010.09.20. 10:23 zfuly

Régen írtam...

Kellene?

Nem tudom.

Hét végére (konkrétan péntekre) megérett bennem a képesség, hogy kimondjam, nem jó nekem így, ilyen felemásan. Vállalni voltam képes a kockázatot, hogy azt mondod: nem is lesz több.

Aztán... megint elvarázsoltál. Este találkoztunk, én, mint egy buta kamasz, egy értelmes szót nem tudtam kinyögni. És másnap este virágot vittem. És ma reggel kimondtam (igaz, csak leírva), hogy szeretnélek boldoggá tenni. 

Érthetetlen a világ és benne én és Te. Őrangyalok serege vigyáz rám, ne legyek TELJESEN elveszett. Mivégre ez az egész? Nem tudom.

Naponta fedezem fel a tanítást - de még csak hallgatom, még csak homokra építek. 

Meg kellene fogadnom és sziklává lenne a homok. És a tető a felnövekvők felett... igen, sziklára épülne. És ezt szeretném összetámasztani Veled.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása