HTML

Újabb lapok életemből

Eredeti: Gabinak, ha már a párom lesz. Vagy bárkinek, ha már nem aktuális... Update: Lapok életemből. Már nem üzenet, csak jegyzet. @Gabi: hogy nem üzenet, attól még olvashatod :)

Friss topikok

Linkblog

Következő vasárnap

2010.04.11. 13:01 zfuly

 Egy héttel húsvét után.

Érdekes hetem volt. Kedden megint elpasszoltam Beát, szegény, nagyon ki volt akadva, én is. A vállamnak is kellett volna, de még nagyobb ciki, hogy kitoltam vele.

OK, eseményen túltettem magam, készültem a hét további részére.

A munkával lassan haladok. Gabi épp tegnap mondta, hogy ilyen állapotok közt ő nem tudna dolgozni. Mit mondjak, én is alig. 

Szerdán sűrű program volt tervben. Délelőtt munka, délután táncóra (első különóra Gabival, reszketek előre!!!) Vukics (pénzintézet ügyben), aztán rendes óra.

Dél körül telefonált Sey-Pacor Feri, hogy bocskaiban jönne, adjuk meg a módját. Igaza van. Mivel a pénztárcámat otthon hagytam, úgyis haza kellett mennem, gondoltam, szintén kiöltözök. Meg átnyergelek motorra, hogy haladjak is a városban.

Épp hazaértem, mikor lemondták Vukicsot. :(

Mindegy, motor marad, irány a táncóra. Külön bejegyzést érdemelt. :)

Nem volt érdemes hazamenni, beültem a mekibe, ott van konnektor, onnan dolgoztam.

Este óra, jól ment végre, utána hazafelé az utolsó 200 méteren egy ronda gödröt megtaláltam, szétvágta a hátsó kereket. :(

 

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása