HTML

Újabb lapok életemből

Eredeti: Gabinak, ha már a párom lesz. Vagy bárkinek, ha már nem aktuális... Update: Lapok életemből. Már nem üzenet, csak jegyzet. @Gabi: hogy nem üzenet, attól még olvashatod :)

Friss topikok

Linkblog

Inaktív

2010.10.21. 15:21 zfuly

Inaktiváltam magam a love.hu-n.

Miért?

Mert komoly kapcsolatot most (ott) nem keresek, a "csajozás" meg nem vonz.

A "csajozás" egyfelől rettenesen irritál (vagy legalábbis nagyon úgy látszik - Téged, igen Téged), amit persze nem értek. Pontosabban azt hiszem értem, csak nem akarom érteni. Jobb nem érteni azokat a megjegyzéseket, amik időnként jönnek engem nyugtatandó (nincs versenyhelyzet), illetve kérdéseket, amik arra irányulnak, hogy "jobb vagyok-e, mint ők?". Igen jobb vagy, de hiába mondom, nem hiszed el. Ha meg elhiszed, akkor jön a következő kérdés, hogy akkor meg miért csajozok (csajoztam)? Válaszoljak? Csak mert:
 - pasiból vagyok, és időnként hormon vezérelve
 - próbálkoztam, hátha változok (mint ama ismerősöd, aki nem ismert Rád :) )
>>>> ahelyett, hogy megnyugodnál, most feszültségben vagy, hogy akkor mi is van. Nem, nincs semmi. Nem engedsz, elvben nem járunk, csak... csak mégse. De nem vagyok független, sem belül magamban sem kívül, "beszámoltatásban". És hogy Te utálod, hogy versenyhelyzetben érzed magad, azt különösen megértem. Erről ismered a véleményem. És hiába mondom, hogy nem vagy versenyhelyzetben, nem hiszed, mert nem tudod kontrollálni a helyzetet. Egy módon persze tudnád - de az meg nem megy. Ugyanazon a körön rohangálunk hónapok óta, se befelé, se kifelé nincs elmozdulás. Vagy betörünk, vagy kiszédülünk...

Másfelől én utálom a "csajozásban" azt a feszültséget, hogy legfeljebb fél órán belül "elszólom" magam, hogy szó nem lehet másról, csak kalandról, valamint rettegek attól, hogy átvágással megpróbálnak esetleg "megfogni". Az a pillanatnyi enyhülés nem ér ekkora feszültséget.

Szóval deaktív. Miért nem töröl? Mert szeretem a szövegeket, amik ott vannak. Ha már nem lesznek nekem fontosak, lehet törölni is.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása