HTML

Újabb lapok életemből

Eredeti: Gabinak, ha már a párom lesz. Vagy bárkinek, ha már nem aktuális... Update: Lapok életemből. Már nem üzenet, csak jegyzet. @Gabi: hogy nem üzenet, attól még olvashatod :)

Friss topikok

Linkblog

Boldogsághormon

2010.10.20. 11:37 zfuly

 Idézek megint:

andrea.david23:    mit eszel?

 én:                       csoki

                            görög

andrea.david23:    :)

én:                        mandulás

andrea.david23:    boldogsághormon?:)

én:                        Szófiából hoztam kölköknek

                            boldogsághormon volt ma már

andrea.david23:    ??????????????

én:                        lányom felhívott, hogy rendben vagyok-e

                            mert kiderült, hogy el... a gázosokat

 

Hát igen. Azt a gázszámlát elszúrtam, nem kicsit. Kb. 10 hónapig nem számlázták a gázt, aztán egyszerre. Akkor épp kicsit kevés tartalékom volt, nem tudtam befizetni. Súlyosbító körülmény, hogy nem is intéztem el a szolgáltatónál, hogy ne hisztizzenek. Szóval tegnap jöttek kikapcsolni. Épp jókor – mert a Cola projekt fizetett, épp rosszkor, mert Szombathelyen voltam. Szóval vissza kellene kapcsoltatni, de ahhoz haza kell jönni. Még jó, hogy rákaptam a vonatra. Kinéztem hát egy 17:05-öst, arról van átszállás Győrben egy nemzetközire. Reméltem, hogy ott lesz konnektor. J

Idő van, szaladás ki, vonatra fel, Gyurinak anyag megír. Rengeteget ment a vonat, el se tudtam képzelni, ennyire messze van Győr (~2 óra). Azt hittem, elágaztatták a vonatot és ülhetek még 2 órát gép nélkül, ráadásul buszra átszállással. Csak Celldömölkön vagy 25 percet állt. De szerencsére nem történt baj, lassan bedöcögtünk Győrbe, ott hamar jött a rendes, egy RailJet. Nem összemérhető a két vonat. Ezen minden üléspár között 220V-os aljzat, tiszta, csendes, monitorral ellátott. Öröm ilyennel utazni.

Még kicsi javítás az anyagon, kicsi relax, aztán kocsi, pénz kivesz (végre van honnan, tök jó – könyvelést ne felejtsem el!!!), haza. Otthon eléggé rendben volt minden.

Na és a lényeg, boldogsághormon hegyek.

1. dózis:

Blanka beszélget a barátnőjével telefonon: - de apámról szálljon le … apámat hagyja békén… apámnak ehhez semmi köze megmondtam neki, őt hagyja békén…

Nem volt ötletem, hogyan kérdezzem meg, hogy mi is volt. Gyanítottam, hogy Erzsi nagyanyja akasztotta ki, de hogy mivel, azt nem tudtam megkérdezni. Kaptam segítséget: Gabival épp váltottam pár szót gmail chat-en. J Tündér ez a lány, éltető csoda. J J J

Megkérdeztem, Blanka simán elmondta, megmutatta, hogy letiltotta nagyanyját immár Facebook-on is, mire az kiakadt. Végül még annyit írt a lánynak, hogy „remélem, nem szülői (apai) nyomásra”. Na, ezen órákat dühöngött az ifjúság.

2. dózis:

Telefon Blankától tegnap délután, már kikapcsolás után: „Szia, jól vagy?”, „Igen, csak gond van.”. És megbeszéltük, hogy anyja szövegelt neki, hogy én milyen hülye vagyok, hogy elcseszem a gázt, meg ilyesmi. Blanka meg: OK, jól van, de most mit tudsz tenni? És nem akadt ki és nem esett nekem. Tük rendes volt.

3. Dózis

Kimenő SMS (10.18 19:14): Csoda vagy, tudod? Nagy, nagy éltető csoda! Jó, hogy találkoztam Veled! :-)
(na, kinek is mehetett? J Választalanság szokva.)

Bejövő SMS (10.18 21:05): Miért is?
(jééééééééééééééééé, válasz mégis?)

Kimenő SMS (10.18 21:27): Csak mert. Mert annak érezlek, annak látlak. Nem ritkán. És néha kimondom. Ritkán… Szeretném gyakrabban. Ha szívesen hallod :-)

Bejövő SMS (10.19 00:18): :-):-)

Hogy ennyi sok egy (két) napra? Talán. Biztosan ezért jött a válasz csak éjfél után, osszam be 3 napra! ;)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása