HTML

Újabb lapok életemből

Eredeti: Gabinak, ha már a párom lesz. Vagy bárkinek, ha már nem aktuális... Update: Lapok életemből. Már nem üzenet, csak jegyzet. @Gabi: hogy nem üzenet, attól még olvashatod :)

Friss topikok

Linkblog

Elfogytam, összedőltem, bocs...

2010.04.03. 15:06 zfuly

 Írtam ki MSN-re.

Igen, hétfőn elfogytam.

Szombat délután volt egy megbeszélésem, közben jött az SMS: Jössz?

Kedves Gabi, aligha állíthatna meg bármi, bárki, ha hívsz... Reménnyel telve - és az esélytelenek nyugalmával :) - rohantam.

Persze semmit sem közeledtünk egymáshoz, sőt... ettől még álomi volt - és nem rémálomi. :)

Vasárnap már kezdődött a gond. Nem haladtam a CCH munkával. Írni kellett volna, írni, de nem ment. 

Estére totál átütött a páratlanság, éjjel is küzdöttem az anyagon (és magamon). Mérsékelt sikerrel mindkét esetben.

Hétfő reggel jelenés K. Szabónál. Bemondta, hogy a fejében úgy rakta el, hogy belülről fúrtak meg. Gyönyörű. És kit rúgott ki érte???

Szentesi Tamás nem jelentkezik, Szarvas Béla kavar, mint állat. 

Szóval teljesen kész lettem. :(

Bónusz: az Innocheck pályázat leállítva, onnan nem lesz pénz a cukorcirok projektre. Mi jöhet még???

Keddre a válás zárása van tervezve, du. Zsófi. A válási tárgyalás utánra randi betervezve Fincivel. Hát, maradjunk a nyilvános helyeknél, nem akarok bonyadalmat.
Zsófiról kiderült, hogy holnap, több időm lesz Fincivel. Ki kéne tölteni - mivel is???

A párom karjaiban akarok elbújni, mindenki hagyjon békén. De párom nincs. :( 

Aki -esetleg- jönne, az ne jöjjön, akihez mennék, az nem szeretne ilyesmi szintre jutni.

Az MSN hatására többen rámírtak, jólesett. Gabi édes volt. Megkérdezte mi a baj, majd sorolta a magáét. :)) Hosszabban is beszéltünk, tényleg nagyon gáz helyzetbe került (NBH figyelés az MSN-en).

Innen felfelé ment az út, szerda de. rendeztem Szófiát (mire jó a Skype :) ). Igaz délután még egy kudarc beesett, Zsófi nem volt ott a rendelőben.

Már "csak" az AH-t kellene rendezni, avval csak küzdök.

Csütörtök délutánra úgy-ahogy összeszedtem magam. persze közben kiderült, hogy rosszul állítottam be a telefonomon a naptárat, tényleg kedden lett volna Zsófi. Tök dühös volt, megértem. Én meg csalódott, tessék engem is megérteni! :) 

A takszöv már nem érdekel, bejelentkeztem Vukics Ferihez, nagy remények nélkül. A CCH megnyugodott, AH döcög, hála Timinek, a cukorcirok projektet újra összeraktam. 

A páratlanság ügyben...

Nos, találkoztam Fincivel. Megfontolandó, mint nő, bár a találkozó VÉGÉN (nem utána!!!) már tudtam, hogy menthetetlenül monogám lettem. Ebből a találkozóból ennyi pont elég volt. A monogámságot persze nehéz úgy gyakorolni, hogy nincs kivel monogámnak lenni :), ettől még az érzés megvan.

És jött a csütörtök este... Hívtalak, gyere velünk az utolsó vacsora ünneplésre. Félve hívtam, megmondom. Féltem a közösségtől, hogy tavaly Móniék voltak velem (akkor párként tűntünk fel), akkor most mi a státusz...

Végülis nem jöttél, a többit a következő bejegyzésben...

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása