HTML

Újabb lapok életemből

Eredeti: Gabinak, ha már a párom lesz. Vagy bárkinek, ha már nem aktuális... Update: Lapok életemből. Már nem üzenet, csak jegyzet. @Gabi: hogy nem üzenet, attól még olvashatod :)

Friss topikok

Linkblog

Útkeresés

2010.03.14. 22:49 zfuly

Szóval elvesztem.

Olyanokat tettél azon a napon, úgy működött minden, ahogy még életemben sose.

És azóta folyamatosan.

Voltam Zsófinál (pszichológus) és megvilágosított. Nem ő mondta, csak kérdezett. A válasz bennem született meg. 

A rendes megközelítési sorrend, hogy Nő - Ember - Anya. 

Engem ebből a NŐ nem érdekelt. A nőket nálam leírta exem. A nő szexuális tárggyá silányult. Emberi kapcsolatot kerestem. Anyát akartam látni közelről. 

Te ellenben egész embernek érzed Magad és jó anyának, NŐ vonalon van igényed, mert ott esett Rajtad a sérelem. És én balga, ott nem közelítettem Hozzád. Pedig valójában semmit nem akartam jobban, mint a nőt. Az ember és anya "csak" körítés. 

Ez a nő dolog persze nem egyszerű. Sokáig igaz volt Ákos dalának minden szava, " ha meg nem is kívánlak". Ezt értéknek tartottam. Szexre minden pasi kapható, csak ügyesen kell kínálni, alkalmat összehozni. Megkockáztatom, minden nő is hasonlóképpen. Ennél én többet akartam adni és kapni.

Lehet, ezzel szúrtam el mindent. 

Félek tőle, hogy a NŐ most másfelé nézeget. Készülök rá, hogy kibírjam, ha sikerül. Nem tudom, fog-e menni. 

És keresem az utat, hogyan juthatok el Hozzád. A nőhöz, az emberhez, az anyához.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása